onsdag 6 januari 2010

Hypokondiker

Ibland känner jag skuld att Angelina varit hos läkaren så många gånger. Är jag onödigt orolig?

Nu funderar jag på om hon möjligtvis kan ha diabetes. Om hon inte har det så ska jag nog aldrig mer ta henne till läkaren. Och den tanken gör att vi ännu inte kommit iväg än.

Varför tror jag att hon skulle ha diabetes?
Hon dricker massor av vatten och kissar hela tiden. De senaste 6-8 veckorna har jag bytt blöja 1-3 gånger per natt och sängen är ändå blöt på morgonen.
Igår frågade jag på dagis om de tänkt på om/att Angelina dricker mycket vatten. Jo, det hade de.

Är jag dålig att jag inte kommit iväg än? Men tänk om de tar massor av prover och det visar inte visar någonting.

1 kommentar:

Johanna sa...

då får du känna lugn att det INTE var det!!! hellre en gång för mkt än en gång för lite!! Hoppas ni ahr det bra. Kram från oss!!!