torsdag 17 september 2009

Jag älskar dig!

Angelina gråter i bilen på väg mot storhandlingen. Hon vill inte handla mat, hon vill leka med Svante. Tårarna sprutar och för att få lite lugn och ro så ringer jag upp Åsa, Svantes mamma.

Angelina och Svante fick prata med varandra i telefon och jag hör självklart bara vad Angelina säger.

- Hej, jag vill leka med dig.
- Vad gör du?
- Jag älskar dig! Jag älskar dig Svante. Vi köpa ring mitt finger. Jag princessa och vi dansar. Jag älskar dig.

När de lagt på så frågar Sigge vad de pratat om.

- Vi gifta, ring mitt finger och dansa.
- Vad har du lärt dig om giftemål?
- Jag är 3 år.

Jag undrar vad Svante tycker om det kommande giftemålet?


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur ska han kunna motstå en så söt tjej.

Annika sa...

Härligt Angelina, sätt lite press på manskapet.

Kajsa sa...

Fast hon var väl med på ert bröllop alldeles nyss. :) Hoppas Svante lever upp till förväntningarna.